محروسة الخير
;;;;;;حبى لكم اودعته سرى *وحجبته عن اعين الغيرى ......نحو جيل متعلم تتعلم نتعلم منك ......نسعد باشتراكك معانا ....................المدير العـــــــــــــــــام
محروسة الخير
;;;;;;حبى لكم اودعته سرى *وحجبته عن اعين الغيرى ......نحو جيل متعلم تتعلم نتعلم منك ......نسعد باشتراكك معانا ....................المدير العـــــــــــــــــام
محروسة الخير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

متفاءل واليأس بالمرصاد......متفاءل بالسبق دون جياد........متفاءل ياقوم رغم دموعكم.........ان السما تبكى فيحيا الواد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انسي اليوتيوب وجرب الموقع دا فية كل فيديوهات يوتيوب ودونلون كمان

كاتب الموضوعرسالة
alprofessor

alprofessor

انسي اليوتيوب وجرب الموقع دا فية كل فيديوهات يوتيوب ودونلون كمان Empty
مُساهمةموضوع: انسي اليوتيوب وجرب الموقع دا فية كل فيديوهات يوتيوب ودونلون كمان   انسي اليوتيوب وجرب الموقع دا فية كل فيديوهات يوتيوب ودونلون كمان I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 20, 2010 5:16 am

بسم الله الرحمن الرحيم
دا يا جماعه موقع بحث عن فيديوهات زي اليوتيوب ويمكن احسن كمان لأنة باختصار بيجيب فيديوهات من جميع مواقع الابلود بتاعه الفيديوهات زي اليوتيوب والميتاكافية
وفية كمان دونلود وتختاج جوده التنزيل وتنزل الفيديو كامل او علي اجزاء وكمان لو عاوز تنزله صوت فقط
يعنى نزل اللي عايزه بمنتهى السهوله
انا عارف ان فية ناس كتير ممكن تكون عارفاه بس انا قولت اكتبه حتي لو واحد بس استفاد يبقي كويس
www.Vuclip.Com

انسي اليوتيوب وجرب الموقع دا فية كل فيديوهات يوتيوب ودونلون كمان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يوتيوب يطلق مشروع “الحياة في يوم"
» “يوتيوب موبايل” يعيد تصميم موقعه للهواتف النقالة
» فرمان تركي يمنع الدخول الى موقع يوتيوب على الانترنت